Stage Customer Services

Ben jij op zoek naar een toffe stageplek waar je veel kan leren en in een leuk team terecht komt? Dan ben je hier aan het juiste adres! Wij zijn op zoek naar een energieke topper die van uitdagingen houdt, leergierig is, snel kan schakelen en oog heeft voor detail.

Als Stagiair(e) Customer Services krijg je de kans om je te ontwikkelen en ideeën aan te dragen om daarmee onze afdeling naar een hoger niveau te tillen. Je buddy collega leert je alle ins en outs en neemt je mee in het gehele proces op de afdeling. In deze rol ga je kennismaken met het hele traject rondom Customer Services. Je begint onder begeleiding en kan daarna zowel in teamverband als zelfstandig taken uitvoeren.

Je komt terecht in een hecht team van jonge professionals, waar samenwerking, korte lijnen en gezelligheid centraal staan. We houden van aanpakken, denken in oplossingen en laten onze Customer Service afdeling elke dag een beetje groeien.

Jouw werkzaamheden:

  • Klantvragen beantwoorden via mail, telefoon en chat;
  • Controleren van het gehele orderproces, zowel voor consumentenwebshops als zakelijke platforms;
  • Je bent een schakel tussen de verschillende afdelingen;
  • Verwerken van data in Magento;
  • Verwerken en plaatsen van zakelijke bestellingen, inclusief geschenken en attenties voor medewerkers en relaties;
  • Klachtenafhandeling met een oplossingsgerichte mindset;


Wat we zoeken:

  • Je volgt een mbo opleiding in de richting van communicatie of iets verglijkbaars;
  • Proactieve en klantgerichte instelling;
  • Affiniteit met webshops en e-commerce;
  • Nauwkeurigheid, oog voor detail en stressbestendig;
  • Resultaatgericht, flexibel en je weet van aanpakken;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als schrift;
  • Je legt makkelijk verbinding tussen de verschillende afdelingen van de organisatie;
  • Goede communicatieve vaardigheden. 

 

Wat bieden wij jou:

  • Stagevergoeding en beschikking over een laptop;
  • Een betrokken en creatieve werkomgeving met korte lijnen;
  • Vrijdagmiddagborrels, gezellig sfeer en een inspirerend kantoor;
  • De mogelijkheid om te leren van ervaren mensen en je verder te ontwikkelen binnen je opleiding.

Interesse? Solliciteer nu!

Heb je een vraag of een opmerking?

Wil je aanvullende informatie inwinnen? Stuur je vraag naar recruitment@keiretsu-europe.nl en wie weet drinken we snel een kop koffie op ons dakterras.

Blijf op de hoogte van passende vacatures: meld je aan bij ons Talent Network en krijg een e-mail zodra er een vacature bij jouw profiel past!

Over Keiretsu Europe

Keiretsu bouwt, versterkt en ontwikkelt authentieke contacten door middel van corporate promotions. Daarvoor ontwikkelen wij hoogwaardige en innovatieve premiums en relatiegeschenken die de bedrijfsidentiteit en merkwaarde van onze klanten versterken en die zorgen voor interactie met hun doelgroepen zoals consumenten of werknemers. Onze producten zorgen ervoor dat onze klanten een blijvende indruk maken.

In de Japanse filosofie betekent Keiretsu letterlijk “schakel”. In deze schakel voorzien wij opdrachtgevers volledig. Van gepersonaliseerde webshops tot de volledige logistieke service: voorraadbeheer, opslag, fulfilment. Wij zijn die onmisbare schakel tussen opdrachtgever en klanten.

Voor professionals die willen groeien

Wil jij je ontwikkelen in een dynamische omgeving, met het leukste team werken aan mooie projecten? Werken vanuit maatschappelijke verantwoordelijkheid in combinatie met commerciële resultaten? Keiretsu is de plek om volledig tot ontplooiing te komen, wij helpen je het onmogelijke mogelijk maken. Voor professionals die willen groeien, durven dromen en creëren.

Wat werken bij Keiretsu bijzonder maakt? Een warm bad waar creativiteit, kwaliteit en gezelligheid voorop staan. Waar we vol passie mooie dingen maken en diversiteit belangrijk vinden!

Gelegen in Rotterdam

Het hoofdkantoor van Keiretsu Europe staat in Rotterdam op een prachtige zichtlocatie aan de A13 tegenover Rotterdam The Hague Airport. Het Keiretsu team bestaat wereldwijd uit 120 professionele collega’s die o.a. werkzaam zijn in Rotterdam, Antwerpen, Eindhoven, Istanbul, Belgrado, Düsseldorf, Hongkong en Shanghai.

Stage Customer Services

Interesse?

Stuur dan je sollicitatie via het contactformulier

Ben jij op zoek naar een toffe stageplek waar je veel kan leren en in een leuk team terecht komt? Dan ben je hier aan het juiste adres! Wij zijn op zoek naar een energieke topper die van uitdagingen houdt, leergierig is, snel kan schakelen en oog heeft voor detail.

Als Stagiair(e) Customer Services krijg je de kans om je te ontwikkelen en ideeën aan te dragen om daarmee onze afdeling naar een hoger niveau te tillen. Je buddy collega leert je alle ins en outs en neemt je mee in het gehele proces op de afdeling. In deze rol ga je kennismaken met het hele traject rondom Customer Services. Je begint onder begeleiding en kan daarna zowel in teamverband als zelfstandig taken uitvoeren.

Je komt terecht in een hecht team van jonge professionals, waar samenwerking, korte lijnen en gezelligheid centraal staan. We houden van aanpakken, denken in oplossingen en laten onze Customer Service afdeling elke dag een beetje groeien.

Jouw werkzaamheden:

  • Klantvragen beantwoorden via mail, telefoon en chat;
  • Controleren van het gehele orderproces, zowel voor consumentenwebshops als zakelijke platforms;
  • Je bent een schakel tussen de verschillende afdelingen;
  • Verwerken van data in Magento;
  • Verwerken en plaatsen van zakelijke bestellingen, inclusief geschenken en attenties voor medewerkers en relaties;
  • Klachtenafhandeling met een oplossingsgerichte mindset;


Wat we zoeken:

  • Je volgt een mbo opleiding in de richting van communicatie of iets verglijkbaars;
  • Proactieve en klantgerichte instelling;
  • Affiniteit met webshops en e-commerce;
  • Nauwkeurigheid, oog voor detail en stressbestendig;
  • Resultaatgericht, flexibel en je weet van aanpakken;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als schrift;
  • Je legt makkelijk verbinding tussen de verschillende afdelingen van de organisatie;
  • Goede communicatieve vaardigheden. 

 

Wat bieden wij jou:

  • Stagevergoeding en beschikking over een laptop;
  • Een betrokken en creatieve werkomgeving met korte lijnen;
  • Vrijdagmiddagborrels, gezellig sfeer en een inspirerend kantoor;
  • De mogelijkheid om te leren van ervaren mensen en je verder te ontwikkelen binnen je opleiding.

Interesse?
Solliciteer nu!