Magento product owner & IT support

Word jij de kracht achter onze next-level webshops? Ben jij iemand die energie krijgt van het oplossen van technische uitdagingen, collega’s blij maakt met snelle support en graag de regie neemt over ons Magento-platform? Dan zoeken wij jou!

De E-commerce wereld blijft zich ontwikkelen en biedt voortdurend nieuwe kansen. Als Magento product owner draag jij bij aan innovatieve oplossingen voor onze klanten. Samen met front-end developers en designers zorg je voor projecten van hoge kwaliteit, waarbij jouw creativiteit en input echt gewaardeerd worden.

Klanten verwachten van ons een proactieve en meedenkende rol, zowel bij technische als strategische keuzes. De webshops kunnen altijd beter en efficiënter worden ingericht, en jij pakt technische en complexe uitdagingen met plezier op. Samen met een team van o.a. designers en developers werk je aan slimme oplossingen. Daarnaast draai je je hand niet om voor een stukje IT-ondersteuning. Of het nu gaat om het redden van een vastgelopen laptop of het installeren van een software-update, jij staat voor ons klaar. Je vindt het stiekem wel leuk om je collega’s af en toe uit de brand te helpen en te zorgen dat alles achter de schermen soepel blijft draaien.

Durf jij de uitdaging met ons aan?

Jouw werkzaamheden:

  • Onderhouden en optimaliseren van Magento webshops;
  • Analyseren en oplossen van technische issues en bugs;
  • Samenwerken met front-end developers en designers;
  • Meedenken met klanten over technische en strategische keuzes;
  • Uitvoeren van updates en performance-optimalisaties;
  • Beheren van servers en systemen voor een stabiele en veilige omgeving;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt bij technische vragen van collega’s;
  • Contact onderhouden met IT-leveranciers;
  • Ondersteunen van collega’s bij IT-vragen, software-installaties en hardwareproblemen.


Wat wij vragen:

  • Kennis van Magento is een pré;
  • Algemene IT-kennis (windows, hardware, software);
  • Probleemoplossend vermogen en servicegerichte houding;
  • Affiniteit met serverbeheer en IT-support;
  • Je spreekt en schrijft zowel de Nederlandse als Engelse taal;


Daarnaast krijg je:

  • Een sleutelrol in een groeiende en innovatie organisatie;
  • Een goed salaris;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime contract;
  • Trainings- en opleidingsbudget;
  • Reiskostenvergoeding (NS-businesscard, fietsplan);
  • Personal training op kosten van de zaak;
  • Een gezellige vrijdagmiddag borrel.

Interesse? Solliciteer nu!

Heb je een vraag of een opmerking?

Wil je aanvullende informatie inwinnen? Stuur je vraag naar recruitment@keiretsu-europe.nl en wie weet drinken we snel een kop koffie op ons dakterras.

Blijf op de hoogte van passende vacatures: meld je aan bij ons Talent Network en krijg een e-mail zodra er een vacature bij jouw profiel past!

Over Keiretsu Europe

Keiretsu bouwt, versterkt en ontwikkelt authentieke contacten door middel van corporate promotions. Daarvoor ontwikkelen wij hoogwaardige en innovatieve premiums en relatiegeschenken die de bedrijfsidentiteit en merkwaarde van onze klanten versterken en die zorgen voor interactie met hun doelgroepen zoals consumenten of werknemers. Onze producten zorgen ervoor dat onze klanten een blijvende indruk maken.

In de Japanse filosofie betekent Keiretsu letterlijk “schakel”. In deze schakel voorzien wij opdrachtgevers volledig. Van gepersonaliseerde webshops tot de volledige logistieke service: voorraadbeheer, opslag, fulfilment. Wij zijn die onmisbare schakel tussen opdrachtgever en klanten.

Voor professionals die willen groeien

Wil jij je ontwikkelen in een dynamische omgeving, met het leukste team werken aan mooie projecten? Werken vanuit maatschappelijke verantwoordelijkheid in combinatie met commerciële resultaten? Keiretsu is de plek om volledig tot ontplooiing te komen, wij helpen je het onmogelijke mogelijk maken. Voor professionals die willen groeien, durven dromen en creëren.

Wat werken bij Keiretsu bijzonder maakt? Een warm bad waar creativiteit, kwaliteit en gezelligheid voorop staan. Waar we vol passie mooie dingen maken en diversiteit belangrijk vinden!

Gelegen in Rotterdam

Het hoofdkantoor van Keiretsu Europe staat in Rotterdam op een prachtige zichtlocatie aan de A13 tegenover Rotterdam The Hague Airport. Het Keiretsu team bestaat wereldwijd uit 120 professionele collega’s die o.a. werkzaam zijn in Rotterdam, Antwerpen, Eindhoven, Istanbul, Belgrado, Düsseldorf, Hongkong en Shanghai.

Magento product owner & IT support

Interesse?

Stuur dan je sollicitatie via het contactformulier

Word jij de kracht achter onze next-level webshops? Ben jij iemand die energie krijgt van het oplossen van technische uitdagingen, collega’s blij maakt met snelle support en graag de regie neemt over ons Magento-platform? Dan zoeken wij jou!

De E-commerce wereld blijft zich ontwikkelen en biedt voortdurend nieuwe kansen. Als Magento product owner draag jij bij aan innovatieve oplossingen voor onze klanten. Samen met front-end developers en designers zorg je voor projecten van hoge kwaliteit, waarbij jouw creativiteit en input echt gewaardeerd worden.

Klanten verwachten van ons een proactieve en meedenkende rol, zowel bij technische als strategische keuzes. De webshops kunnen altijd beter en efficiënter worden ingericht, en jij pakt technische en complexe uitdagingen met plezier op. Samen met een team van o.a. designers en developers werk je aan slimme oplossingen. Daarnaast draai je je hand niet om voor een stukje IT-ondersteuning. Of het nu gaat om het redden van een vastgelopen laptop of het installeren van een software-update, jij staat voor ons klaar. Je vindt het stiekem wel leuk om je collega’s af en toe uit de brand te helpen en te zorgen dat alles achter de schermen soepel blijft draaien.

Durf jij de uitdaging met ons aan?

Jouw werkzaamheden:

  • Onderhouden en optimaliseren van Magento webshops;
  • Analyseren en oplossen van technische issues en bugs;
  • Samenwerken met front-end developers en designers;
  • Meedenken met klanten over technische en strategische keuzes;
  • Uitvoeren van updates en performance-optimalisaties;
  • Beheren van servers en systemen voor een stabiele en veilige omgeving;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt bij technische vragen van collega’s;
  • Contact onderhouden met IT-leveranciers;
  • Ondersteunen van collega’s bij IT-vragen, software-installaties en hardwareproblemen.


Wat wij vragen:

  • Kennis van Magento is een pré;
  • Algemene IT-kennis (windows, hardware, software);
  • Probleemoplossend vermogen en servicegerichte houding;
  • Affiniteit met serverbeheer en IT-support;
  • Je spreekt en schrijft zowel de Nederlandse als Engelse taal;


Daarnaast krijg je:

  • Een sleutelrol in een groeiende en innovatie organisatie;
  • Een goed salaris;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime contract;
  • Trainings- en opleidingsbudget;
  • Reiskostenvergoeding (NS-businesscard, fietsplan);
  • Personal training op kosten van de zaak;
  • Een gezellige vrijdagmiddag borrel.

Interesse?
Solliciteer nu!