Branded premiums

Keiretsu europe biedt een verscheidenheid aan promotions, gifts & premiums die onderdeel zijn van jouw marketingmix. Of het nu gaat om interne of om externe merchandise. Ons team van marketingstrategen, trendwatchers en designers ontwikkelt verrassende ideeën en concepten.

Port of Rotterdam

Loop altijd droog door (onder) de grootste haven van Europa!

Maxi!

Maxi!

Ontworpen voor de kinderen van het Prinses Máxima Centrum

Allianz rugzak

Allianz

RPET rugzak met veel opbergruimte en een laptopvak

ANWB

Meet Willem, de mini-versie van wegenwacht Willem!

Coppa Cocktails

Coppa Cocktails

Vier het leven! Haal de beste cocktails op deze zomerse slippers

Sonnema schenker

Sonnema schenker

Schenk je Sonnema 1860 uit deze luxe schenkdop!

Stressball Digital Dean

Digital Dean van EY is terug! Ondersteunt in stressvolle situaties

Heineken Stonepaper Bag

Heineken Stonepaper Bag

Met trots gebrouwen en gedragen!

Big Green Egg mini kerstbal

Big Green Egg mini kerstbal

Geef je boom een Big Green boost met deze originele kerstbal

Pink Ribbon Toilettas Mesh

Pink Ribbon Toilettas Mesh

Organiseer al je toiletartikelen en make-up in deze handige toilettas

Powerbank met LED verlichting

Powerbank met LED verlichting

Laad elke mobiele telefoon volledig op

Sunday's Hamamdoek

Sunday's Hamamdoek

Deze hamamdoek is gemaakt van recycled katoen en recycled polyester van oceaanplastic.

U wilt wat anders?

Geen probleem! Naast quality premiums kunnen onze creatives ook voor u innovatieve concepten ontwikkelen. Dit doen we al voor veel mooie kleine en grote merken. Zo hebben we bijvoorbeeld voor Coca Cola een conceptfiets ontwikkeld. We doen alles in eigen huis, van idee tot productie en zelfs de levering aan de deur!

Open en snelle communicatie

“Voor een Loyalty-actie van de Ambachtelijke bakker hebben wij samen met Keiretsu europe een schitterend resultaat gerealiseerd. Samen hebben we een totaalconcept neergezet waarbij de creativiteit van Keiretsu europe goed naar voren kwam. Door een open en snelle communicatie hebben wij in een relatief korte tijd een geweldig custom made product neergezet. Wij zijn trots op het resultaat!”

Emina Dencic – MarCom Manager at Royal Steensma B.V.

Emina's experience

“Voor een Loyalty-actie van de Ambachtelijke bakker hebben wij samen met Keiretsu europe een schitterend resultaat gerealiseerd. Samen hebben we een totaalconcept neergezet waarbij de creativiteit van Keiretsu europe goed naar voren kwam. Door een open en snelle communicatie hebben wij in een relatief korte tijd een geweldig custom made product neergezet. Wij zijn trots op het resultaat!”

Emina Dencic – MarCom Manager at Royal Steensma B.V.

Keiretsu verzorgt de volledige ontwikkeling

“Keiretsu verzorgt de volledige ontwikkeling, productie en verzending van onze Big Green Egg fanshop items. Door onze intensieve samenwerking ontwikkelen wij elk jaar weer een kwalitatieve productlijn. Het bewijs? Onze fans worden keer op keer verrast door het assortiment”

Irene Groenewegen – Partnerships & Events Big Green Egg

Irene's experience

“Keiretsu verzorgt de volledige ontwikkeling, productie en verzending van onze Big Green Egg fanshop items. Door onze intensieve samenwerking ontwikkelen wij elk jaar weer een kwalitatieve productlijn. Het bewijs? Onze fans worden keer op keer verrast door het assortiment”

Irene Groenewegen – Partnerships & Events at Big Green Egg

Een bijzondere en kwalitatieve productlijn

“Samen met Keiretsu europe hebben wij een uniek en vooruitstrevend attentiebeleid opgezet. In een nauwe en prettige samenwerking zijn de attentiewaarden en doelstellingen vertaald naar een bijzondere en kwalitatieve productlijn waarbij de merkidentiteit tot in de details is verwerkt, zowel in kleurgebruik als materialisatie.”

Nikey Bakker – Senior Global Marketing Specialist Brunel

Nikey's experience

“Samen met Keiretsu europe hebben wij een uniek en vooruitstrevend attentiebeleid opgezet. In een nauwe en prettige samenwerking zijn de attentiewaarden en doelstellingen vertaald naar een bijzondere en kwalitatieve productlijn waarbij de merkidentiteit tot in de details is verwerkt, zowel in kleurgebruik als materialisatie.”

Nikey Bakker – Senior Global Marketing Specialist Brunel