Branded premiums

Keiretsu europe biedt een verscheidenheid aan promotions, gifts & premiums die onderdeel zijn van jouw marketingmix. Of het nu gaat om interne of om externe merchandise. Ons team van marketingstrategen, trendwatchers en designers ontwikkelt verrassende ideeën en concepten.

Gemeente Rotterdam

Het trotse Rotterdamse gevoel: de skyline van de stad dragen!

Eset Anti bug mok

Mok met een antibacteriële laag! Virussen maken geen kans.

Chipsoft koekblik

Een persoonlijk geschenk dat naar meer smaakt!

Farm Frites

Houten klompjes voor het ultieme platteland gevoel!

Heineken koelrugzak

Heineken is net iets lekkerder als je het koud drinkt!

Domino's Pizza

Onderweg altijd aan je favoriete pizza denken..

Fuze powerbank

Nooit meer een lege batterij met deze Fuze powerbank.

Glencore presse papier

Je papier waait nooit meer van je bureau af.

Huawei soft touch mok

Een luxe mok met een zachte buitenkant.

Delta Heat Services

Een lamp voor onderweg die werkt op batterijen.

Sunnery James & Ryan Marciano

Zon op je bol, tropische hits door de speakers!

Engie Nederland

Een custom notebook om nooit meer iets te vergeten.

Whoohoo slabbetje

Niet huilen, maar lachen!

Brunel

'Looking for new ideas' in het zonnetje!

Maandag soft touch pen

Zo wordt ook schrijven op maandag een pretje!

Opleidingsbedrijf Installatiewerk

Het uiterlijk van een pet, het innerlijk van een helm.

Fontys Hogeschool

Op deze antislip sokken kun je uitbundig dansen!

Actify bal

Een initiatief van Zilveren Kruis: 'Dan ben je gezond bezig.'

International Film Festival

Alle belangrijke sleutels/kaarten aan één keycord!

U wilt wat anders?

Geen probleem! Naast quality premiums kunnen onze creatives ook voor u innovatieve concepten ontwikkelen. Dit doen we al voor veel mooie kleine en grote merken. Zo hebben we bijvoorbeeld voor Coca Cola een conceptfiets ontwikkeld. We doen alles in eigen huis, van idee tot productie en zelfs de levering aan de deur!

Emina's experience

“Voor een Loyalty-actie van de Ambachtelijke bakker hebben wij samen met Keiretsu europe een schitterend resultaat gerealiseerd. Samen hebben we een totaalconcept neergezet waarbij de creativiteit van Keiretsu europe goed naar voren kwam. Door een open en snelle communicatie hebben wij in een relatief korte tijd een geweldig custom made product neergezet. Wij zijn trots op het resultaat!”

Emina Dencic – MarCom Manager at Royal Steensma B.V.

Emina's experience

“Voor een Loyalty-actie van de Ambachtelijke bakker hebben wij samen met Keiretsu europe een schitterend resultaat gerealiseerd. Samen hebben we een totaalconcept neergezet waarbij de creativiteit van Keiretsu europe goed naar voren kwam. Door een open en snelle communicatie hebben wij in een relatief korte tijd een geweldig custom made product neergezet. Wij zijn trots op het resultaat!”

Emina Dencic – MarCom Manager at Royal Steensma B.V.

Irene's experience

“Keiretsu verzorgt de volledige ontwikkeling, productie en verzending van onze Big Green Egg fanshop items. Door onze intensieve samenwerking ontwikkelen wij elk jaar weer een kwalitatieve productlijn. Het bewijs? Onze fans worden keer op keer verrast door het assortiment”

Irene Groenewegen – Partnerships & Events at Big Green Egg

Irene's experience

“Keiretsu verzorgt de volledige ontwikkeling, productie en verzending van onze Big Green Egg fanshop items. Door onze intensieve samenwerking ontwikkelen wij elk jaar weer een kwalitatieve productlijn. Het bewijs? Onze fans worden keer op keer verrast door het assortiment”

Irene Groenewegen – Partnerships & Events at Big Green Egg

Nikey's experience

“Samen met Keiretsu europe hebben wij een uniek en vooruitstrevend attentiebeleid opgezet. In een nauwe en prettige samenwerking zijn de attentiewaarden en doelstellingen vertaald naar een bijzondere en kwalitatieve productlijn waarbij de merkidentiteit tot in de details is verwerkt, zowel in kleurgebruik als materialisatie.”

Nikey Bakker – Senior Global Marketing Specialist Brunel

Nikey's experience

“Samen met Keiretsu europe hebben wij een uniek en vooruitstrevend attentiebeleid opgezet. In een nauwe en prettige samenwerking zijn de attentiewaarden en doelstellingen vertaald naar een bijzondere en kwalitatieve productlijn waarbij de merkidentiteit tot in de details is verwerkt, zowel in kleurgebruik als materialisatie.”

Nikey Bakker – Senior Global Marketing Specialist Brunel